Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дріб – це частина цілого, а звичайний дріб у такому випадку є одним із форматів їх зображенням, одним із способів назвати ці частини цілого. Знаменник є загальною кількістю частин, на які було розділено ціле (чим би воно не було), а чисельник називає ту кількість частин із цього числа, які було умовно задіяно або взято. Ці елементи дробу взаємоповʼязані – чисельник є частиною знаменника, і дія, яка між ними відбувається – це ділення, де чисельник виступає в якості діленого, а знаменник є дільником. Знаючи це все, можна цілком успішно розвʼязувати задачі зі звичайними дробами, чим і займеться дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед школярем міститься текст такої задачі – нової для кожного етапу. У ній є як мінімум один звичайний дріб. Учень читає текст, уважно вивчаючи те, в яких відносинах між собою знаходяться числа, що там наведені. Дріб може бути як діленим, так і дільником у залежності від конкретної задачі. Далі учень самостійно складає приклад і подумки його розвʼязує. Школяр знає, що при виконанні ділення дріб-дільник треба замінити на обернений та перемножити з діленим. Якщо це можливо, то елементи цього виразу скорочуються по діагоналі до виконання множення, а вже після цього дріб-результат можна розділити на спільний для чисельника та знаменника дільник. Коли школяр це зробить, то знайде остаточний вигляд частки. Складність цього завдання полягає у тому, що всі описані вище дії дитина виконує подумки. Натомість учень має підказку у вигляді кількох варіантів вигляді, на які може орієнтуватись. Коли школяр вибирає правильний варіант, то проходить на наступний етап завдання, де треба розвʼязати іншу задачу.  Кожна супроводжується ілюстраціями.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.5
Задачі на ділення звичайних дробів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися