Розвʼязувати рівняння, знаходити відповіді для задач та шукати результат прикладів – усі ці форми роботи з різними типами математичних завдань можуть бути цікавими для дитини, і можуть бути дуже корисними для розвитку навичок у роботі з тими чи іншими темами. Однак, завжди цікаво не лише знаходити досі невідомий результат того чи іншого процесу, а перевіряти вже надану відповідь. Цим і займеться учень у ході виконання даного завдання, яке присвячено темі додавання та віднімання звичайних дробів і мішаних чисел. На кожному етапі міститься зображення кількох прикладів, що розташовані у стовпчик. Всі вони різні, містять різні компоненти і дії: один вираз лише додавання,інший – тільки віднімання, тоді як третій містить у собі комбінацію обох дій з трьома числовими елементами. Цими елементами в свою чергу завжди є або звичайні дроби з різними знаменниками, або мішані числа, що теж відрізняються за всіма структурними частинами. Всі приклади вже вирішені, результати дій відомі. Учень має знайти зайвий приклад у цьому стовпчику. Який є зайвим? Той, що було розвʼязано з помилкою. Для того, щоб перевірити правильність виконання додавання чи віднімання учню доведеться самостійно повторити розвʼязок всіх виразів по черзі, поступово відкидаючи кожен варіант. Тож дитина, сама про це не задумуючись, буде наново розвʼязувати приклади, використовуючи готові відповіді лише як орієнтир. Коли школяр знайде вираз, в якому було допущено помилку, то пройде на новий етап завдання, де механіка виконання вправи буде такою ж, але зміниться набір виразів, з якими треба буде працювати. Поряд із робочою зоною міститься зображення додаткового героя, в компанії якого учню пропонується рухатись між рівнями завдання.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.