Коли школяр ще тільки починав вивчати множення як одну з голових математичних дій, працюючи лише з цілими числами, він познайомився і законами множення, які визначаються деякими особливостями цієї дії, а їхнє знання може бути корисним для полегшення обчислювань великих чисел та багатоелементних прикладів. Всі ці закони, з якими дитина познайомилась раніше, є універсальними, тобто вони діють однаково ефективно, незалежно від того, чи множники є цілими числами, чи дробовими. У ході виконання цього завдання школяр повторить знання цих правил. На екрані перед учнем міститься зображення рівності, яка ілюструє одне з них. Під прикладом знаходиться перелік властивостей множення: сполучна, переставна та розподільна. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб визначити, ілюстрацією до якого з цих правил є наведений вираз. Для цього школяр пригадує особливості кожної з цих властивостей, після чого порівнює відомі принципи з тим, що бачить на екрані перед собою. Наприклад, переставна властивість означає, що порядок множників не впливає на добуток. Відповідно, якщо перед школярем знаходиться рівність, де з обох боків від «=» знаходиться однаковий набір множників-дробів, але в різному порядку, то саме цю властивість слід виділити. І коли дитина зробить свій остаточний вибір, то пройде на новий етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій для прикладу іншого закону. Ця вправа важлива не лише тому, що нагадує корисні на практиці властивості множення, а допомагає краще орієнтуватись у прикладах з дробами, де діти часто плутаються з причини великої кількості цифр. А це дасть змогу працювати зі значно більшими виразами в майбутньому.
Учень/учениця: розуміє правила порівняння, додавання, віднімання, множення і ділення звичайних дробів.