Дитина звикла до того, що знак рівності передує остаточному результату математичної дії або ж низки дій. Тим не менш, цей математичний символ не слід сприймати суто як своєрідний умовний кордон між тим, що є в наявності (доданки або зменшуване та відʼємник) та тим, що треба дізнатись шляхом обчислення (сума чи різниця тощо). Натомість краще сприймати знак «=» більш буквально, адже він означає, що по різні боки від нього вирази мають однаковий результат або просто вираз дорівнює певному числу. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься вирішувати приклади з десятковими числами, де цей знак може знаходитись як після чисел, які приймають участь у виконанні певної дії або набору дій, так і до них. На екрані перед учнем міститься зображення кількох прикладів із десятковими числами. Всі ці вирази різні, містять різні математичні одиниці, різні дії. Наприклад, в одному виразі може бути і віднімання, і додавання, а у наступному, відразу під ним, лише додавання. Результат кожного виразу знаходиться по інший бік від знаку «=», і порожня клітинка може бути як до, так і після елементів прикладу. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб виконати всі дії та визначити результат для кожного прикладу. Десяткові числа, з якими матиме справу учень, здебільшого є невеликими, однак, у кожному виразі як мінімум три елементи, тож школяру доведеться тримати в памʼяті досить великий обсяг інформації. Крім того це завдання є прекрасною практикою для виконання таких виразів. Коли учень заповнює всі порожні клітинки в рамках одного рівня, то проходить на новий етап до інших аналогічних виразів з іншими десятковими числами. Кожен рівень супроводжується зображенням персонажа, який урізноманітнює візуальний ряд завдання.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.