Дитина вже має певний досвід роботи з точками, які, знаходячись на координатній площині, зазнали зміни положення по обох осям і перемістились відносно далеко від початкового місцезнаходження. Однак, зміна положення точок 0 лише перший крок у зображенні цілих конструкцій на координатній площині, і ця вправа відкриває цю підтему, знайомлячи учня з поєднанням точок, розташованих за різними координатами та в різних чвертях. На екрані перед дитиною міститься зображення координатної площини, що розбита на квадратні поля. Над нею міститься формулювання завдання, де вказуються координати кількох точок. Учень має знайти їх на координатній площині та позначити у тій послідовності, яка вказується зверху. Коли школяр це робить, точки обʼєднуються лініями, і в результаті утворюється крива. Коли дитина обʼєднує всі точки, що були перераховані вище, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, але вже з іншими точками. Ця вправа – перша, де необхідно не просто позначити точки, а й поєднати їх у певну структуру. Послідовне обʼєднання точок є досить цікавою темою, адже учень отримує можливість навіть малювати на координатній площині, але, звісно, згодом. Поки школяр тренуватиметься працювати з кривими, що мають лише кілько точок, які використовуються для позначення «меж» кривої, її напрямку тощо. В залежності від координат точок змінюється напрямок умовного руху кривої, її вигин, інші особливості. Різноманіття завдань, з яким стикнеться дитина у цій вправі, є тим, що посилює цікавість учня до його виконання. Крім того поряд з координатною площиною на кожному етапі міститься зображення нового персонажа, який складає компанію дитині та посилює інтерактивність вправи.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.