Здебільшого дитина працює з круглими числами для того, щоб навчитись працювати з розрядами до того, як переходити до роботи з багатоцифровими числами в рамка тої чи іншої теми. При цьому круглі числа мають свої особливості, властиві лише їм, наприклад, при множенні на кругле число типу «10» або «10 000», перший множник «зростає» на кількість нулів (тобто розрядів), яка була у другому множнику. При діленні відбувається протилежний процес. Однак, у ході виконання цього завдання робота з круглими числами не є підготовкою до чого подальшого. Ця вправа пропонує учню зосередитись на властивостях цих чисел і тому, як вони можуть бути використані в залежності від ситуації. На екрані перед дитиною міститься зображення такого прикладу – нового для кожного наступного етапу. Всі його елементи є круглими числами, хоча, звісно, різними. При цьому особливість даного завдання у тому, що приклад є масивним і багатокомпонентним, а потім він вміщує у собі всі вивчені раніше дії. Якщо нема круглих дужок, що визначають, які числа слід опрацювати першими, учень спочатку виконує множення та ділення у природній послідовності (зліва направо), а потім так само виконує додавання й віднімання. Остаточний результат дитина вписує у порожню клітинку після знаку рівності, а всі проміжні – запамʼятовує, адже всі обчислення учень виконує лише подумки. Це можливо завдяки тому, що значущих чисел буде небагато, і вся увага має бути сконцентрована на тому, скільки нулів, тобто розрядів має бути у тому чи іншому числі. При правильному порядку виконання дій та уважності до кількості розрядів ця вправа стає дуже легкою, але залишається також і корисною, адже розвиває памʼять, увагу та вміння орієнтуватись у числах.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.