Розвʼязуючи різноманітні інтерактивні вправи, дитина вже неодноразово стикалась із різними персонажами, казковими героями та сюжетами. У ході виконання цього завдання учень відчує себе помічником дайвера-підводника, який шукає в океанських глибинах чудові скарби та досліджує підводну фауну та флору. Таке сюжетне оформлення є досить оригінальним, а крім того завдяки ньому робота з числами стає лише чимось додатковим, тоді як на перший план виходить сприйняття сюжету через призму математики. Це посилює цікавість учня до теми додавання та віднімання дробів, яка буде опрацьована у цьому завданні. На екрані міститься малюнок, що зображує дайвера в оточенні рибок, скарбів, водоростей тощо. Деталі ілюстрації змінюються на кожному етапі, як і числа. Поряд з рибками плавають дроби. Над цією композицією міститься робоча зона з досить багатоелементним виразом, що містить приклад зі звичайними дробами. Це приклад може містити відразу і дію додавання, і дію віднімання. Крім того, дроби мають різні знаменники. Учень аналізує ці числа, після чого розвʼязує приклад. Ті дроби, які плавають поряд з дайвером, є варіантами відповіді на приклад. Школяр знаходить правильний варіант, після чого переносить його до каркасу відповіді, але це ще не все. Дріб-відповідь є неправильною – тобто чисельник є більшим, ніж знаменник. Залишати результат в такому вигляді не можна – необхідно перетворити неправильний дріб на мішане число. Учень робить це і вписує відповідні числа у каркас мішаного числа. Коли дитина це зробить, то остаточно розвʼяже приклад і зможе перейти на новий етап. Таким чином школяр тренує як вміння додавати і віднімати дроби з різним знаменниками, так і перетворювати неправильний дріб на мішане число.
Учень/учениця: використовує знаходження найменшого спільного кратного (НСК) двох чисел в межах ста.
Учень/учениця: наводить приклади скінченних та нескінченних періодичних десяткових дробів.
Учень/учениця: скорочує дроби за основною властивістю.
Учень/учениця: наводить приклади спільного знаменника для двох або більше дробів.
Учень/учениця: вміє зводити до спільного знаменника дроби.