Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Розвʼязуючи різноманітні інтерактивні вправи, дитина вже неодноразово стикалась із різними персонажами, казковими героями та сюжетами. У ході виконання цього завдання учень відчує себе помічником дайвера-підводника, який шукає в океанських глибинах чудові скарби та досліджує підводну фауну та флору. Таке сюжетне оформлення є досить оригінальним, а крім того завдяки ньому робота з числами стає лише чимось додатковим, тоді як на перший план виходить сприйняття сюжету через призму математики. Це посилює цікавість учня до теми додавання та віднімання дробів, яка буде опрацьована у цьому завданні. На екрані міститься малюнок, що зображує дайвера в оточенні рибок, скарбів, водоростей тощо. Деталі ілюстрації змінюються на кожному етапі, як і числа. Поряд з рибками плавають дроби. Над цією композицією міститься робоча зона з досить багатоелементним виразом, що містить приклад зі звичайними дробами. Це приклад може містити відразу і дію додавання, і дію віднімання. Крім того, дроби мають різні знаменники. Учень аналізує ці числа, після чого розвʼязує приклад. Ті дроби, які плавають поряд з дайвером, є варіантами відповіді на приклад. Школяр знаходить правильний варіант, після чого переносить його до каркасу відповіді, але це ще не все. Дріб-відповідь є неправильною – тобто чисельник є більшим, ніж знаменник. Залишати результат в такому вигляді не можна – необхідно перетворити неправильний дріб на мішане число. Учень робить це і вписує відповідні числа у каркас мішаного числа. Коли дитина це зробить, то остаточно розвʼяже приклад і зможе перейти на новий етап. Таким чином школяр тренує як вміння додавати і віднімати дроби з різним знаменниками, так і перетворювати неправильний дріб на мішане число.      

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.11
Знахідки дайвера
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися