Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

За допомогою додавання та віднімання десяткових чисел можна утворювати послідовності, як й у випадку з числами звичайними, тобто цілими. Послідовність визначається тим, яке правило для її утворення використовується. Наприклад, для послідовності «1,1 1,3 1,5 1,7» таким правилом є додавання до кожного наступного числа «0,2». На кожному етапі перед учнем міститься зображення нової послідовності десяткових чисел. Вони, ці послідовності, відрізняються як числами, що використовуються там, так і правилом утворення. Послідовність не є повною. У ній є пропущений елемент, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити у порожнину між дробами число, яке підходить для того, щоб стати членом цього ряду. Для цього необхідно визначити правило утворення послідовності. Дитина бере попередній десятковий дріб та той, що знаходиться перед ним. Учень знаходить більше число та віднімає від нього менше. Різниця і є тим «кроком», який має пройти число у послідовності. Важливо також визначити напрямок руху. Якщо числа зліва направо збільшуються, то цей «крок» треба додати до числа перед порожньою ділянкою або відняти від числа відразу після неї. Якщо ж послідовність зменшується, то навпаки. Під рядом чисел міститься кілька варіантів, серед яких дитина й вибирає потрібний. Коли школяр це робить, то, таким чином, відновлює послідовність, завершуючи її. Далі починається новий етап. Родзинкою цього завдання є цікаве візуальне оформлення. Замість учнів або казкових персонажів дитину будуть супроводжувати монстри – однак, не страшні, а дуже смішні та милі. З ними рухатись між етапами вправи буде весело й цікаво.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.9
Знаходимо члени послідовності
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися