За допомогою додавання та віднімання десяткових чисел можна утворювати послідовності, як й у випадку з числами звичайними, тобто цілими. Послідовність визначається тим, яке правило для її утворення використовується. Наприклад, для послідовності «1,1 1,3 1,5 1,7» таким правилом є додавання до кожного наступного числа «0,2». На кожному етапі перед учнем міститься зображення нової послідовності десяткових чисел. Вони, ці послідовності, відрізняються як числами, що використовуються там, так і правилом утворення. Послідовність не є повною. У ній є пропущений елемент, і завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити у порожнину між дробами число, яке підходить для того, щоб стати членом цього ряду. Для цього необхідно визначити правило утворення послідовності. Дитина бере попередній десятковий дріб та той, що знаходиться перед ним. Учень знаходить більше число та віднімає від нього менше. Різниця і є тим «кроком», який має пройти число у послідовності. Важливо також визначити напрямок руху. Якщо числа зліва направо збільшуються, то цей «крок» треба додати до числа перед порожньою ділянкою або відняти від числа відразу після неї. Якщо ж послідовність зменшується, то навпаки. Під рядом чисел міститься кілька варіантів, серед яких дитина й вибирає потрібний. Коли школяр це робить, то, таким чином, відновлює послідовність, завершуючи її. Далі починається новий етап. Родзинкою цього завдання є цікаве візуальне оформлення. Замість учнів або казкових персонажів дитину будуть супроводжувати монстри – однак, не страшні, а дуже смішні та милі. З ними рухатись між етапами вправи буде весело й цікаво.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.