Координатна площина є не просто ще однією математичною темою, вона є також корисною й для використання у повсякденному житті, адже використовується для позначення місцезнаходження реальних предметів. Координатна площина є умовною, і її можна уявно «накласти» на реальний світ, хоча й з певними обмеженнями. Тому у міст, різних географічних обʼєктів, кораблів, які стоять десь на якорі – у всіх них є свої координати. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься знаходити предмети за координатами. На екрані перед учнем міститься зображення координатної площини, по якій розкидано безліч невеличких предметів. Деталізація знаходиться на досить високому рівні, тож школяр розуміє, з якими предметами має справу, водночас кожен знаходиться лише на одній певній точці площини, займаючи вкрай мало місця. Над координатною площиною міститься формулювання завдання, де вказуються координати потрібного обʼєкта. Ці координати – критерій вибору. Дитина аналізує їх, вивчає, після чого шукає, який предмет знаходиться за вказаною «адресою». Спосіб пошуку учень вже знає: у круглих дужках першою вказується координата по осі «х», а другою – по осі «у». Дитина знаходить вказані точки, після чого шукає, де вони будуть пересікатись, якщо від них обох провести перпендикуляри до вказаних осей. Коли дитина знаходить потрібну точку, залишається лише вибрати предмет, який на ній знаходиться. Починається наступний етап з новими обʼєктами для опрацювання та іншими координатами потрібного предмета. Виконання цього завдання дозволяє перевести знання принципів знаходження координат у практичну площину, аби користуватись ними як повноцінним інструментом пошуку.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.