Хай якими б різноманітними не були б завдання з порівнянням виразів зі ступенями, при вивченні будь-якої теми порівняння – лише підготовка до значно більш складних дій та процесів. Це цілком стосується і даної теми, завдяки цій вправі учень пересвідчиться в цьому, адже тут дитині доведеться знаходити значення виразу, тобто розвʼязувати приклади, де одним із компонентів є число, яке піднесли до степеня. На екрані перед учнем міститься зображення такого виразу – нового для кожного наступного етапу вправи. Число у степені є одним із елементів. Крім нього може бути кілька звичайних чисел різного виду. Крім того, у виразі є й різні дії. Таким чином, число у степені може виступати в якості доданка, множника, зменшуваного або будь-якого іншого елемента. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб самостійно знайти остаточний результат прикладу. Для цього школяр визначається із порядком виконання дій та проводить всі обчислення у правильній послідовності, не забуваючи перевести число, піднесене у степінь, до завершеного виду. Наприклад, якщо трійку піднесли у другу степінь, то її слід сприймати та використовувати в обчисленнях як девʼятку. Якщо ж число у степені є відʼємне, то слід зауважити, парною чи непарною є степінь. Якщо парною, то добуток після множення числа саме на себе буде додатним числом (адже при множенні двох відʼємних чисел добуток є додатним, скільки б таких пар не було), а от якщо степінь – непарне число, то добуток залишиться відʼємним. Коли школяр виконує всі обчислення, то вписує у порожню клітинку результат виразу. Варіантів відповіді учень не має, тож покластись він може лише на себе. Така самостійність розвиває більш впевнені навички у роботі зі степенями.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.