Математика – цілісна систематизована наука, чиї підрозділи та теми тісно повʼязані між собою. Коли учень заглиблюється у вивчення математики, то опрацювання нової теми з усіма її особливостями та докладними елементами стає схожим на вивчення нової дисципліни, але це не так. І між площею та периметром, коли мова заходить про геометрію двовимірних фігур, є нерозривний звʼязок, у чому дитина переконається завдяки виконанню цього завдання. На екрані перед учнем міститься зображення двох фігур. На кожному етапі буде знаходитись нова пара фігур з іншою довжиною сторін, однак, вони матимуть вдосталь спільного, щоб зрозуміти закономірний звʼязок між площею та периметром і, власне, знайти їх. Пошук периметра однієї фігури можна реалізувати за допомогою площі іншого або навпаки. Для цього необхідно просто визначити правильну послідовність дій. Наприклад, у одному прямокутнику вказано лише одну сторону. У другому вказано обидві, і відомо, що периметр у них однаковий. Периметр прямокутника є сумою всіх його сторін. Відповідно дитина дізнається периметр обох фігур, вираховуючи його за допомогою чотирикутника з відомими сторонами. Якщо у прямокутника відома одна сторона, то відома й паралельна їй. Від периметра треба відняти суму двох паралельних сторін. Різниця є сумою двох інших. Це число треба розділити на двійку. Після цього учень має перемножити дві перпендикулярні сторони і таким чином дізнатись площу прямокутника. Коли школяр це зробить, то пройде на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій, хоча взаємодія між фігурами буде вже іншою. Ця вправа значно покращує розуміння геометрії та основних її понять.