Ця вправа підсумовує знання дитини, які та отримала з теми множення та ділення десяткових чисел, адже в процесі її виконання учню необхідно не лише розв’язувати вирази, що містять ці дії та числа, а й порівнювати їхні результати між собою та використовувати їх як критерій для утворення послідовності.
Перед учнем міститься ряд прикладів. Вони відрізняються між собою числами, які потрібно розташувати згідно з умовами завдання, наприклад, за спаданням результатів на одному етапі та за зростанням — на іншому. Просто оцінити числа, що входять до їхнього складу, недостатньо, адже в рамках одного етапу будуть як приклади з множенням, так і приклади з діленням, тож для порівняння їхніх результатів доведеться точно обчислити добуток або частку відповідно. Складність завдання полягає в тому, що, обчислюючи результат другого виразу, треба пам’ятати результат першого.
Тому ця вправа вимагає від дитини високого рівня зосередженості, але естетика Хелловіна, елементи якого прикрашають низку прикладів, привертають увагу та посилюють ігровий аспект.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.