Вирази з дробами можуть бути досить масивними, але головне в роботі з ними — не заплутатися у взаємозв’язку дробів і тому, що вони означають. Цьому і присвячено надану вправу.
Перед дитиною — досить багатоскладовий приклад, що містить як дроби, так і літери. Невідомо, чому дорівнюють букви, тож, виконуючи дії, слід зважати на те, що додавати та віднімати можна лише ті з них, мають однакові літери. Дитина аналізує всі елементи виразу, після чого знаходить ті, які можна додавати або віднімати. Залишається лише підібрати спільні знаменники та виконати відповідні дії, не забувши про літери, які перебуває поряд із ними. Під виразом є кілька варіантів того, як має виглядати приклад уже після виконання всіх можливих дій та скорочень. Учень аналізує кожен із варіантів та вибирає правильний. На кожному етапі буде не лише новий приклад, а й інші персонажі, що супроводжувати дитину.
Вони представляють різноманітні культури, тож учень мандрує по різних країнах, що робить завдання більш цікавим для виконання.