Математику можна використовувати як критерій для відбору, наприклад, в іграх. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься виконувати різноманітні математичні дії з мішаними числами, що мають як цілу частину, так і дробовий компонент. Ці мішані числа можуть мати як однакові, так відмінні знаменники.
Дитина не просто розв’язує приклади. Кожен вираз закріплено за своїм учасником регати. Дитина має визначити переможця цих змагань. У завданні подається критерій відбору, наприклад, на одному з етапів потрібно вибрати той човен, чий приклад дає більший результат. Тобто учень розв’язує приклад, після чого, тримаючи в пам’яті результат першого виразу, розв’язує другий. Коли дитина знаходить переможця регати, то вибирає потрібний човен і проходить на наступний етап завдання до іншої пари виразів з іншими діями й набором чисел.
Завдяки цьому тренується пам’ять та увага учня, а саму вправу він сприймає просто як гру.