У процесі виконання завдання дитина працювати з найбільш складними варіаціями на цю тему, тобто з прикладами, де й ділене, і дільник мають як дробову, так і цілу частини.
Перед учнем на кожному етапі міститься зображення нового такого прикладу. Цікаво, що коли обидва числа є такими, розрядність частки відносно діленого значно зростає. На це вказують варіанти відповіді, як і перебувають під прикладом. Учень виконує ділення, після чого вибирає той варіант частки, який є правильним, але всі вони за кількістю розрядів є тотожними, тож учень може відслідкувати з їхньою допомогою, як «рухається» кома, що означає межу між цілою та дробовою частинами числа. Сюжетна основа — дайвінг. Приклад є на фоні зображення плавця в аквалангу, який шукає підводні скарби, і варіанти відповіді на приклад — це його знахідки, а дитина має допомогти плавцю вибрати дійсно вартовий скарб, тобто правильну відповідь.
Ця вправа продовжує вивчення теми ділення десяткових чисел.
Учень/учениця формулює означення: одночлена, степеня з натуральним показником; многочлена, подібних членів многочлена, степеня многочлена.