Коло та круг — найбільш специфічні фігури двовимірної геометрії, оскільки, на відміну від інших, вони не мають ані сторін, ані кутів. Крім того, усі величини, які в них є, залишаються досить особливі, наприклад, діаметр та радіус.
Перед учнем на екрані міститься композиція, яка може істотно відрізнятися на кожному наступному етапі, але завжди там фігуруватимуть кола та круги. Дитина має пам’ятати як їхню відмінність, так і особливості цих геометричних одиниць. У формулюванні завдання подається числова частина інформації, наприклад, радіус потрібних кіл тощо. Дитина має згадати властивості взаємодії кіл та проаналізувати подані числа, після чого вибрати один із кількох варіантів відповіді на питання, що подається в завданні.
Виконання цього завдання дозволяє навчитися практикувати різні операції з цими геометричними фігурами, що підсумовує знання двовимірної геометрії загалом.
Учень/учениця наводить приклади геометричних фігур, указаних у змісті; формулює означення: кола, круга, їх елементів; дотичної до кола; серединного перпендикуляра до відрізка; кола, описаного навколо трикутника, і кола, вписаного в трикутник.
Зображує та знаходить на малюнках: коло та його елементи; дотичну до кола; коло, вписане в трикутник; коло, описане навколо трикутника.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.
Учень/учениця застосовує вивчені означення і властивості до розв’язування задач, зокрема практичного змісту.