Рівняння — специфічний формат математичних вправ, що дещо подібний до звичайних прикладів, у яких потрібно знаходити невідомі елементи на кшталт невідомих множників або доданків. Але в рівняннях невідомий компонент зображується у вигляді букви, крім того, рівняння досить великі, тому невідомий елемент може бути множником і, скажімо, від’ємником водночас.
У процесі виконання цього завдання дитина не просто розв’язуватиме рівняння, а відстежуватиме шлях знаходження невідомого буквеного елемента. Перед учнем міститься рівняння без одного із математичних символів, що означають дію. Під ним — увесь хід його розв’язку, окрім знаходження останнього невідомого елемента. Тобто в кожному рядку наступна за послідовністю дія, яка потрібна для знаходження «х». Вивчивши цю схему, дитина вставляє потрібний знак у саме рівняння, після чого переходить до останніх рядків і виконує ту дію, що описана там, обчислюючи «х» і вписуючи в каркас цього дробу відповідне число.
Це завдання надає практику у роботі з рівняннями, що містять дроби.
Учень/учениця наводить приклади: рівняння з однією та двома змінними; лінійних рівнянь з однією та двома змінними; системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.