Під час виконання попереднього завдання дитина вчилася швидко та точно порівнювати математичні приклади з дією ділення та десятковими числами в якості дільників та ділених. Ця вправа робить наступний крок в оволодінні цією темою і пропонує дитині нвчитися використовуати порівняння як критерій відбору.
Перед учнем міститься зображення двох робочих зон, які відповідають певним критеріям, що пов’язані з порівнянням. Наприклад, перша робоча зона має містити вирази, які менші, ніж число «4,66», а друга робоча зона має містити числа, які більші, ніж «5,99». Поряд ними — набір математичних прикладів, тобто дитині треба порівнювати не просто поодинокі числа, а результати цілих виразів. Прикладів кілька, і складність цього завдання полягає в тому, що серед них є як вирази з дією ділення, так і приклади зі множенням.
Тому дитині необхідно особливо концентруватися на кожному прикладі, щоб перемістити його туди, куди потрібно. Цікаво те, якими різними можуть бути приклади, що підходять під названий критерій.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.