Опис завдання
Під час виконання попереднього завдання дитина вчилася швидко та точно порівнювати математичні приклади з дією ділення та десятковими числами в якості дільників та ділених. Ця вправа робить наступний крок в оволодінні цією темою і пропонує дитині нвчитися використовуати порівняння як критерій відбору.
Перед учнем міститься зображення двох робочих зон, які відповідають певним критеріям, що пов’язані з порівнянням. Наприклад, перша робоча зона має містити вирази, які менші, ніж число «4,66», а друга робоча зона має містити числа, які більші, ніж «5,99». Поряд ними — набір математичних прикладів, тобто дитині треба порівнювати не просто поодинокі числа, а результати цілих виразів. Прикладів кілька, і складність цього завдання полягає в тому, що серед них є як вирази з дією ділення, так і приклади зі множенням.
Тому дитині необхідно особливо концентруватися на кожному прикладі, щоб перемістити його туди, куди потрібно. Цікаво те, якими різними можуть бути приклади, що підходять під названий критерій.
Пов'язані стандарти
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
