Ця вправа відкриває низку завдань, які присвячені виразам, що містять різноманітні дії, а також дозволяють у рамках одного рівня опрацювати відразу кілька тем, наприклад, множення та ступені або додавання та ділення тощо.
Учень на кожному етапі бачить таблицю, де є буквений елемент. Скільки б літер не було, у межах одного виразу одна й та сама буква може мати лише одне значення. Перший рядок — значення літери для різних стовпчиків. Другий рядок — вираз. Він може бути пов’язаним із формулою скороченого множення. Дитина замінює літеру на відповідне для свого стовпчика число, після чого виконує всі обчислення в цьому прикладі. Далі дитина вносить результат виразу у відповідну клітинку у кожен стовпчик.
Виконання цього завдання є корисним для розвитку вміння орієнтуватися в прикладах, оскільки розвиває пам’ять і концентрацію, бо для кожного стовпчика вираз інший, і всі всі дії треба виконувати подумки.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця розв’язує вправи, що передбачають: обчислення значень виразів зі змінними; зведення одночлена до стандартного вигляду; перетворення добутку одночлена і многочлена, суми, різниці, добутку двох многочленів у многочлен; розкладання многочлена на множники способом винесення спільного множника за дужки, способом групування, за формулами скороченого множення та із застосуванням декількох способів; використання зазначених перетворень у процесі розв’язування рівнянь, доведення тверджень.