Коли дитина отримує певний практичний досвід використання формул скороченого множення, розташування чисел та інших елементів, які підходять для них, стає досить легко запам’ятати. У таком випадку навіть звичайні приклади множення цілком можливо представити як формулу скороченого множення, що й буде робити дитина в процесі виконання цього завдання. Тобто школяр, наприклад, представлятиме звичайну пару множників як квадрат різниці тощо.
Завдяки цьому учень може знайти закономірності у зв’язках між числами та навчитися використовувати формули скороченого множення більш впевнено. Перед дитиною міститься звичайний приклад, який потрібно представити як уже готовий, тобто скорочений варіант однієї з формул. Учень уявляє, що вираз, який йому надається, є вже готовим результатом використання такої формули. Залишається лише вставити відповідні числа в каркас її первинного вигляду, що міститься після знаку рівності.
Для цього може знадобитися вміння знаходити квадратний корінь від числа.
Це завдання водночас надає практику у застосуванні формул скороченого множення і дозволяє потренуватися у виконанні різних математичних дій у великих виразах.
Учень/учениця формулює правила: множення одночлена і многочлена, множення двох многочленів.
Учень/учениця розв'язує вправи, що передбачають знання формул скороченного множення.
Учень/учениця вміло користуються властивостями додавання/віднімання, группування, формулами.