Для ефективної роботи з числовими виразами необхідна практика. Тобто учню просто слід стикатися з новими й новими випадками коротких і довгих виразів, що містять дроби, цілі числа, дії додавання, віднімання, множення та ділення. І ця вправа надає таку практику.
На кожному етапі дитина бачить цілий набір математичних виразів, що містять буквений компонент. Ці літери подаються як окремий елемент, наприклад, «a+b». Поряд із робочою зоною є персонаж, що надає підказку — він дає дитині зрозуміти, чому дорівнює цей невідомий. Залишається лише підставити замість літер вказане число або числа, щоб виконати дії в кожному з виразів. З іншого боку від знаку рівності вже подані відповіді, але вони розташовані в хаотичному порядку. Школяр виконує обчислення для кожного виразу по черзі, знаходить серед варіантів правильний для нього й переносить у відповідне поле.
Ця вправа надає дитині практичний досвід у розв’язанні великої кількості виразів із коефіцієнтами та змінними, значення яких є відомим.
Учень/учениця наводить приклади: числових виразів; виразів зі змінними; одночленів; многочленів.
Учень/учениця пояснює що таке: тотожні вирази, тотожне перетворення виразу, одночлен стандартного вигляду, коефіцієнт.