Відсоток — це частина цілого, де за ціле приймається 100 %, про що б не йшла мова. Тоді 50 % є половиною, і відповідно 50 % від 12 000 буде 6000, а від одиниці — десятковий дріб 0,5.
Тож відсотки можна зобразити як дріб від числа, де знаменник — число 100, а чисельник — величина відсотків. Наприклад, якщо йдеться про ті ж 50 %, то їх можна перевести спочатку у звичайний дріб із числом 50 у чисельнику й сотнею в знаменнику, а потім скоротити до однієї другої. Усе, що залишається зробити після цього, — це помножити опрацьоване число на величину, яка є результатом цих обчислень. Перед дитиною міститься кілька варіантів мішаних чисел. Над ними — формулювання завдання, де вказується як початкове число, так і відсоток, який потрібно знайти від нього. Дитина подумки виконує всі перетворення з відсотками, після чого множить дріб, який вийшов у результаті цих обчислень, на початкове число. А далі залишається лише вибрати потрібний варіант.
Виконання цього завдання надає практику у роботі з відсотками.