Для того, щоб навчитися ефективно визначати координати точки на площині, потрібна практика. І виконання цього завдання таку практику надає, адже на кожному етапі дитина матиме справу з багатьма точками відразу.
Перед учнем — координатна площина з різнокольоровими точками, а під нею — координати до ни. Точки ніяк не називаються, вони просто зображуються різними кольорами. Координати теж ніяк не називаються, тобто дитина не знає, як координати пов’язуються з точками на площині. Цей зв’язок, втім, є, але нюанс у тому, що координатів більше, ніж точок. Дитина має визначити зайві. Для цього учень може або визначати координати кожної точки по черзі, вишукуючи, який набір координат не належить жодній, або навпаки — аналізувати по черзі кожен набір координат і знайти той, що вказує на місце, де ніякої точки немає.
Виконання цієї вправи дозволить дитині по-різному опрацьовувати зв’язок між координатами та точками, яким ті належать. А це остаточно закріпить вміння працювати з місцеположенням точок на площині з двома осями, що перетинаються.
Учень/учениця: вміє будувати координатну пряму.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження координат точки на координатній площині та побудову точки за її координатами.