Досі дитина працювала з дробами тільки в тому їхньому аспекті, що кожен дріб – це розділена на кілька частин одиниця. Проте насправді дроби можуть сприйматись і по-іншому. Наприклад, за допомогою дробів можна знаходити частини від числа. Тоді це число, яким би великим воно не було, сприймається як одиниця, тобто як щось одне-ціле. Знаменник – це число, на яке його треба розділити. А чисельник в такому випадку – це кількість частин, на які його вже поділено, котрі необхідно виділити окремо. У ході виконання цього завдання дитина більш близько познайомиться з правилами знаходження частини від числа за допомогою дробів. На екрані перед дитиною міститься зображення книжкового розвороту. На одній його сторінці міститься зображення дробу, а на іншій – числа, частину якого і треба буде знайти за допомогою цього дробу. На кожному наступному етапі числа на сторінках будуть іншими – новий дріб і нове число, частину якого треба буде знайти. Якщо чисельник у дробу – це одиниця, то достатньо просто поділити число на те, яке знаходиться у знаменнику. В іншому випадку знаходження частини від числа виконується наступним чином: число ділиться на знаменник, після чого результат ділення множиться на чисельник. Тобто дитина спочатку дізнається розміри кожної частини числа, після чого – кількість цих частин. Коли дитина з-поміж кількох варіантів, які знаходяться під малюнком книги, вибирає той, який вважає правильним, то проходить на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє поняття чисельник дробу і знаменник дробу; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.