Якщо раніше дитина виконувала математичні приклади з певними конкретними діями – по одній на курс завдань, то тепер у ході виконання цієї вправи учень зіштовхнеться з усіма чотирма математичними діями, які вивчала досі: додаванням, відніманням, множенням і діленням. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад з однією з цих дій. Учень розвʼязує його, знаходячи відповідь. Варіанти містяться під прикладом, їх є кілька, і наявність цих варіантів служить підказкою для дитини, якій є з чого обирати. З точки зору візуального оформлення вправи, яке має більше зацікавити дитину у її виконанні, важливим є те, що варіанти відповіді розміщують на картинках. На кожному етапі використовуються нові додаткові ілюстрації. Отже, дитина знаходить серед цих чисел правильний варіант відповіді на приклад, після чого проходить на наступний етап. Якщо на минулому дитина розвʼязувала вираз з дією додавання, то на новому на неї може чекати вже дія множення чи ділення, чи віднімання. Може здатись, що таке різноманіття не стане особливою складністю для дитини, але насправді учню не надто легко переключатись між виконанням різних операцій, і якщо навіть учень може виконувати множення багатоцифрових чисел, то відразу переключитись на додавання навіть з невеликими цифрами йому не легко. Завдяки цій вправі тренується дана здатність, а математичні вміння набувають своєї цілісності.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.