У ході виконання цього завдання дитина вже вкотре зіштовхнеться зі знайомим для себе форматом перевірки вже виконаної раніше роботи. Перевіряти приклади, результат яких вже відомий, учню цікаво, оскільки це дає можливість відчути себе вчителем – людиною, для якої перевірка (у розумінні дитини цієї професії) є однією з головних сторін діяльності. Примірити на себе таку роль учню завжди цікаво, тому будь-яка інформація, яка подається у такому форматі, дійсно добре запамʼятовується учнем. Під час виконання даної вправи учень буде перевіряти правильність цілого ряду прикладів, що містить не одну операцію, адже вирази в ній можуть мати або множення, або ділення. Одночасна робота з двома протилежними діями може здатись легкою, особливо, якщо звернути увагу на те, що кожен з прикладів містить лише одну дію. Проте насправді дитині доводиться докладати немало зусиль для того, щоб переключатись з виконання множення на виконання ділення і навпаки. На одній сторінці книги, яку зображено на екрані, дитина бачить математичні приклади. Інша – порожня. Учень має перевірити правильність цих виразів, після чого виконані без помилок треба перенести на порожній аркуш. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап, схожий з попереднім, але з іншими прикладами. Множниками і дільниками виступають лише невеликі числа, від одиниці і до пʼятірки.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.