Учень вже вивчав правила доповнення математичного виразу, коли відомим є результат дії, але треба знайти один із інших елементів прикладу. Проте раніше дитина виконувала такі вправи, які були присвячені тільки одній з вивчених дій: додаванню, віднімання, множенню та діленню. У ході виконання цього завдання учень буде закріплювати знання, які стосуються доповнення виразу та знаходження невідомого члена прикладу, по черзі з усіма цими діями. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад, де відомим є результат. Учню залишається згадати, як знайти пропущений член виразу, на місці якого порожня клітинка, після чого провести обчислення і вставити потрібне число. Якщо пропущено доданок, то від суми треба відняти відомий доданок. Якщо пропущено відʼємник, то від зменшуваного треба відняти різницю, а якщо нема зменшуваного, то різниця і відʼємник сумуються. Якщо ж нема одного з множників, то добуток треба розділити на відомі множники. А якщо нема діленого, то частка і дільник перемножуються між собою. Якщо ж пропущеним є дільник, то ділене треба розділити на частку. Ці правила – всі, які необхідно знати дитині, щоб пройти це завдання без помилок. Головне – не заплутатись і згадати правильний спосіб розвʼязання прикладу для кожного конкретного випадку.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.