Дитина вже неодноразово працювала з числовим променем, виконувала досить різні операції з ним. Проте у ході виконання цього завдання учень вперше працюватиме з дробами, які знаходяться на числовому промені, що досить важко. Справа в тому, що зі звичних ділень є тільки два: нуль і одиниця. Дроби знаходяться посередині, адже кожен дріб – це лише якась частинка одиниці. У ході виконання цього завдання дитина буде відновлювати числовий промінь. Одиниця ділить на певне число частинок, і це число позначається у знаменнику. Чисельник означає, скільки цих частинок «взяли», тобто, наприклад, дріб, в якому в чисельнику число «5», менший за той, в чисельнику якого «7», за умови, що знаменники у них однакові. Відтак і знаходяться ці дроби на різних частинках числового променя. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання буде такий промінь, де знаходитимуться дроби – з новим числом у знаменнику на кожному наступному етапі. Це означає, що й одиниця ділитиметься на інше число частин. Деякі дроби вже знаходяться на своїх місцях, тоді як інші – містяться під променем. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб він розмістив їх там, де треба. Зробити це досить легко. Якщо знаменники однакові, то чисельники залишається тільки порівняти, як звичайні числа і розставити по своїх місцях відповідно, наприклад, сімку після числа «шість», але перед числом «вісім». Коли дитина доповнить числовий промінь, то пройде на наступний етап, де на ньому, на промені, буде вже інша кількість дробів з іншим знаменником.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє поняття чисельник дробу і знаменник дробу; порівнює дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності.
Учень/учениця: розуміє дріб як число на числовій вісі; представляє дріб на числовій прямій.
Учень/учениця: представляє дріб 1/b на числовій прямій, приймаючи інтервал від 0 до 1 як ціле і розділяючи його на b рівних частин. Розуміє, що кожна частина має розмір 1/b, а відлік розпочинається від 0.