Дитина вже ознайомлена з форматом вирішення прикладів у стовпчик, вже неодноразово використовувала саме цю форму. Проте саме у випадку з множенням обчислення у стовпчик розкриває весь свій потенціал. Справа в тому, що при множенні двоцифрового числа на одноцифрове необхідно по черзі перемножити всі цифри, після чого поєднати елементи добутку, не забуваючи про розрядність. Отже дитина працюватиме з більшими числами, і можливість співвідносити розряди і правильно розміщувати цифри згідно з ними є особливо важливою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити це швидко і без помилок. На екрані на кожному етапі вправи перед учнем міститься новий приклад, де одним із множників є двоцифрове число, а іншим – одноцифрове. Учень має спочатку помножити на одноцифрове число ту цифру, що знаходиться у двоцифровому в розряді одиниць. Після цього перемножити одноцифрове число з цифрою з розряду десятків і додати два добутки. Наприклад, якщо дитина має помножити «47» на «6», то спочатку учень множить шістку і сімку, а потім – число «40» з цією самою шісткою. Далі учень складає «42» і «240», тобто два добутки. В результаті дитина отримає число «282», яке і є відповіддю на приклад рівня. Коли учень запише правильну відповідь під горизонтальнлю лінією, то пройде на наступний етап завдання до нового прикладу.
Учень/учениця: виконує множення двоцифрового числа на одноцифрове; одноцифрового числа на двоцифрове.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.