Множення на круглі числа є досить цікавою і разом з тим простою темою. Множення на «10», наприклад, просто збільшує розряд другого множника, переводячи його зі, скажімо, десятків у сотні або з сотень до тисяч. А при множенні на кругле число, яке містить, окрім нуля, інше число, треба помножити другий множник на нього, а вже після цього збільшувати розряд результату. Наприклад, якщо треба «4» помножити на «70», то спочатку множаться значущі цифри (четвірка з сімкою), після чого до результату додається нуль для збільшення розрядності числа, тобто до «28» дописується «0», і добуток виглядає як «280». Тож загалом множення на круглі числа виконується без проблем, головне – не забути дописати стільки нулів, на скільки закінчується кругле число. Завдяки цій вправі учень тренуватиметься на практиці працювати з різними круглими числами. На кожному етапі завдання дитина працюватиме з новим прикладом з дією множення, де одним із елементів буде кругле число,а інше – звичайне одноцифрове, тож учню буде досить легко працювати з множниками. Дитина виконує завдання і записує добуток у порожню клітинку після знаку рівності. Коли учень знаходить результат дії, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити одноцифрові цілі числа на числа, кратні 10, у діапазоні 10-90 (наприклад, 9 × 80, 5 × 60), використовуючи стратегії, основані на розряді числа та властивостях дій.