Учень вже вміє множити на «10» і знає принципи множення на круглі числа. У ході виконання цього завдання дитина закріпить ці знання та навички за допомогою серії прикладів. На кожному етапі перед учнем на екрані нова специфічна пірамідка з математичних виразів. Кожен приклад містить дію множення, і всі множники однакові за винятком одного: розрядності: у найменшому, першому зверху, прикладі множником є кругле число у розряді десятків, у наступному ряду – у розряді сотень, ще на ряд нижче – тисяч. Інший множник, виражений одноцифровим числом, один і той самий, тож вся різниця між прикладами полягає у кількості нулів у другому множнику. Учень має виконати дію множення для кожного прикладу і записати відповіді у порожні клітинки після знаку рівності. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап до іншої групи виразів подібного типу. Сам процес множення досить простий: якщо учню треба перемножити пʼятірку з числами «30» і «300», то, по суті, йому треба просто перемножити «5» і «3», а потім дописати до добутку стільки нулів, скільки є у другого множника, тобто результатом буде «150» і «1500» відповідно. Хоча здається, що учень просто повторює одну й ту саму дію, якщо подивитись на числа у добутку, стає зрозуміло, що дитина таким чином звикає працювати із все більшими й більшими цифрами і робить це впевненіше з кожним етапом.
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити одноцифрові цілі числа на числа, кратні 10, у діапазоні 10-90 (наприклад, 9 × 80, 5 × 60), використовуючи стратегії, основані на розряді числа та властивостях дій.