Коли учень вже досить впевнено перемножує одноцифрові числа між собою і навіть знайомиться з множенням десятків та одиниць, варто зробити наступний крок і перемножувати одноцифрові числа з трицифровими. Дитина завдяки знайомій механіці виконання додавання та роботі над задачками з множенням двоцифрових та одноцифрових чисел розуміє, що дію необхідно виконувати по розрядах, починаючи з одиниць. У ході виконання цього завдання дитина буде тренуватись у множенні сотень на одиниці. На екрані перед учнем на кожному етапі вправи буде знаходитись новий приклад з дією множення. Один з множників – число трицифрове, а другий – одноцифрове. Завдання полягає у тому, щоб знайти добуток. Для цього учень має спочатку перемножити одиниці між собою, потім, якщо результат більший за «9», то до наступного розряду додати певну цифру (на відміну від додавання це може бути не тільки одиниця) і виконати множення й там. І так до кінця цифри. Наприклад, якщо треба помножити «453» на «4», то спочатку множиться трійка й четвірка – виходить число «12», з якого в розряд одиниць добутку ставиться двійка, а одиницю треба буде додати до добутку в розряді десятків. Там добуток буде «20», тож одиниця додається до нуля, а на розряд сотень «переходить» цифра «два». Нарешті, добутком для двох четвірок є «16», до яких ця двійка і додається. В результаті, коли всі цифри розміщені по розрядах, відповіддю є «1812».
Учень/учениця: виконує множення двоцифрового числа на одноцифрове; одноцифрового числа на двоцифрове.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.