Множення на числа «10» і «11» є, у певній мірі, розминкою при вивченні теми множення на багатоцифрові числа. Справжня робота починається як раз тоді, коли один з множників – число «12». Справа в тому, що при множенні на «10» розряди іншого числа просто збільшуються до наступного, а при множенні на «11» інший множник просто заміняє одиниці. З дванадцяткою доведеться працювати більше. На екрані перед учнем на кожному етапі завдання міститься математичний приклад з дією множення, де один з множників – завжди «12», а інший – будь-яке одноцифрове число. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб виконати цю дію і вставити у порожню клітинку після знаку рівності число, котре є добутком. Після цього учень проходить на наступний етап завдання до аналогічної вправи. Множення на «12» виконується по розрядах: спочатку одноцифровий множник множиться на двійку, а добуток залишається у розряді одиниць; потім множник заміняє одиницю у розряді десятків у числі «12». Якщо при множенні одноцифрового числа на двійку добуток більший за десятку, то одиниця ще додається до числа у наступному розряді. Наприклад, при множенні «6» на «12» спочатку множиться шістка і двійка. Вони в результаті дають число «12». Двійка залишається у розряді одиниць, а одиниця переходить до розряду десятків, де додається до шістки, і добутком в результаті є число «72».
Учень/учениця: виконує множення і ділення круглого числа на одноцифрове число.
Учень/учениця: вміє множити та ділити у межах 100, використовуючи такі логічні міркування, як зв'язок між множенням і діленням (наприклад, знаючи, що 8 × 5 = 40, розуміє, що 40 ÷ 5 = 8) або властивості операцій.