Як вже відомо дитині, однаковими можуть бути ті дроби, чиї чисельник та знаменник однаково більші або менші. У ході виконання цього завдання дитина закріпить знання цього матеріалу за допомогою числової прямої. На екрані перед дитиною міститься зображення такої прямої – новий її вигляд для кожного етапу вправи. На ній, що традиційно у випадку з темою дробів, зображено відрізок від нуля до одиниці з позначеннями, на яких і знаходяться дроби певної величии. Над променем знаходиться головний дріб. Серед тих, що знаходяться на самому промені, необхідно знайти той, який би співпадав з тим, що міститься зверху. Для успішних пошуків головне – пропорції. Наприклад, дріб над променем має у знаменнику пʼятірку, а у чисельнику трійку. Якщо всі дроби на самому промені мають у знаменнику десятку, значить треба шукати серед них той, чисельник якого більший від трійки вдвічі, адже десятка саме вдвічі більша від пʼятірки. Коли дитина знайде потрібний дріб, залишається тільки виділити його, після чого учень проходить на наступний етап завдання, до нового аналогічного випадку. Щоб пройти цю вправу успішно, дитина має розуміти важливість пропорційного звʼязку чисельника та знаменника у двох дробах, які мають бути однаковими.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб як число на числовій вісі; представляє дріб на числовій прямій.
Учень/учениця: представляє дріб 1/b на числовій прямій, приймаючи інтервал від 0 до 1 як ціле і розділяючи його на b рівних частин. Розуміє, що кожна частина має розмір 1/b, а відлік розпочинається від 0.
Учень/учениця: відображає дріб a/b на числовій прямій, розпочинаючи відлік довжини 1/b від 0. Розуміє, що отриманий інтервал має розмір a/b, а його кінцева точка закінчується числом a/b.
Учень/учениця: порівнює рівність дробів, аргументуючи їхній розмір.
Учень/учениця: розуміє два дроби як рівні, якщо вони є тотожними за розміром або є однаковими точками на числовій прямій.
Учень/учениця: розпізнає та створює прості еквівалентні дроби (наприклад, 1/2 = 2/4, 4/6 = 2/3).
Учень/учениця: виражає цілі числа як дробові частини та знаходить дроби, еквівалентні цілому числу.