У дробів є цікава властивість. Не дивлячись на те, що два дроби можуть складатись з абсолютно різних чисел, вони, тим не менш, цілком можуть бути однаковими за значенням. Це можливо тільки тоді, коли зберігаються пропорції між ними і чисельник першого відрізняється від чисельника другого точно так само, як знаменник першого відрізняється від другого. Як це пояснити? Справа в тому, що будь-який дріб – це одиниця, просто розділена на певну кількість частин. Якщо, скажімо, одиницю розділити навпіл, то виходить, що у знаменнику буде число «2», а у чисельнику – «1», адже з двох частин одиниці «береться» одна, тобто половина. Якщо ж одиницю розділити на чотири частини, але «взяти» з них дві, то виходить, що і у цьому випадку одиниця ділиться навпіл, адже «забирають» половину. Таким чином обидва описані вище дроби однакові за значенням. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься впізнавати такі випадки. На екрані перед учнем знаходиться ряд дробів, кожен зі своєю ілюстрацією, яка виповнена у знайомому дитині форматі: коло розділене на певну кількість сегментів, яка відповідає числу знаменника, і деякі з цих сегментів виділені в інший колір – за числом чисельника. Дитина має, керуючись описом однакових за значенням дробів знайти такі випадки серед ряду і виділити їх. Іноді між зафарбованими сегментами є певний проміжок білих, тож учню доведеться бути уважним, аби правильно прочитати дріб.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.