Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дроби – це цікавий і важливий розділ математики, з яким знайомляться учні третього класу. На перший погляд може здатися, що дріб – це просто два числа, записані одне над одним. Але насправді дріб показує частину цілого: піци, круга, відрізка чи будь-якого іншого предмета. У цій вправі дитина навчиться помічати, що різні на вигляд дроби можуть бути однаковими за значенням.

Наприклад, дріб 1/2 означає, що ціле поділили на дві рівні частини й узяли одну. А дріб 2/4 показує, що ціле поділили на чотири рівні частини й узяли дві. Якщо уявити собі коло-піцу, то і в першому, і в другому випадку зафарбована буде половина круга. Отже, 1/2 і 2/4 – це однакові за значенням дроби, хоч чисельники та знаменники різні.

На екрані дитина бачить кілька фігур, поділених на частинки: кола, прямокутники чи інші знайомі зображення. Частина кожної фігури зафарбована – саме вона й показує дріб. Завдання учня – уважно роздивитися малюнки, прочитати відповідні дроби та знайти ті, що рівні за значенням. Іноді зафарбовані частини можуть розташовуватися не поруч, між ними будуть білі проміжки, тому важливо не поспішати й рахувати уважно.

Під час виконання вправи дитина вчиться:

  • розуміти, що дріб – це частина цілого, а не просто запис з двох чисел;
  • порівнювати дроби за значенням, а не лише за виглядом чисел;
  • бачити, як змінюється запис дробу, якщо збільшити і чисельник, і знаменник у кілька разів;
  • розвивати уважність, логічне мислення та вміння працювати з наочними моделями;
  • закріплювати знання з математики у цікавій, ігровій формі.

Батьки та вчителі можуть обговорити з дитиною результати виконання завдання: запитати, чому саме ці дроби вона вважає однаковими, попросити пояснити свої міркування. Так дитина не просто натискає на правильні відповіді, а вчиться аргументувати, глибше розуміє математичні поняття та впевненіше почувається на уроках математики.

Регулярні тренування з подібними вправами допомагають учням третього класу закласти міцний фундамент для подальшого вивчення дробів у старших класах. А яскраві ілюстрації та зрозумілі завдання роблять навчання цікавим і доступним для кожної дитини.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.6
Однакові за значенням дроби
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися