Поняття про розмір того чи іншого обʼєкта є досить багатоскладовим. Саме на уроках математики діти дізнавались про те, як обчислювати довжину чи висоту. Але кожна з цих категорій відображає тільки одну сторону обʼєкта, вимірюючи його досить однобоко. Периметр – це спосіб дізнатись розмір геометричної фігури у всій її повноті. Для цього сторони чотирикутника (а у ході виконання цього завдання дитина працюватиме з фігурами саме цього типу) сумуються. Виконати це завдання дуже легко, тож учень буде переходити з рівня на рівень відносно швидко. І на кожному дитина буде працювати з геометричною фігурою з чотирма кутами – але з іншою формою. Насправді є немало видів чотирикутників: квадрат з однаковими сторонами, прямокутник, всі кути якого дійсно прямі, хоча сторони можуть бути різними, ромб і паралелепіпед. На кожному етапі дитина не тільки тренується дізнаватись периметр таких фігур, а й знайомиться з їхнім різноманіттям. Це дозволяє звикнути до роботи з різними фігурами та до універсальності правила пошуку периметра. Величина всіх сторін відома завжди, тож все, що треба зробити дитині, це просто підрахувати суму, після чого ввести потрібне число у порожню клітинку під фігурою.
Учень/учениця: знає формули обчислення периметра прямокутника, квадрата; розв’язує задачі на обчислення периметра прямокутника, квадрата; розв’язує задачі на знаходження довжини сторони квадрата за відомим периметром.
Учень/учениця: вирішує задачі, пов'язані з периметрами багатокутників, у тому числі шукаючи периметр за довжиною сторін, знаходить невідомі довжини сторін.