Дроби – це досить складна для сприйняття тема, вивчення якої варто почати саме з розуміння самої суті дробів. Дитина вже знає, що означає ділення, і у ході виконання цього завдання дізнається, що дроби – це ділення одиниці на менші частинки. Взагалі, головне – стимулювати розуміння та уяву. Дитина знає, що при діленні загальна кількість обʼєктів (ділене) розділяється на рівне число частин (дільник), щоб дізнатись, скільки в кожній частині цих обʼєктів (частка). Так от у випадку з дробами ділене – це завжди одиниця. Вона ділиться на певне число рівних частин, котрі і є знаменником, тоді як кількість частин, яких «взяли» виступає в ролі чисельника. Зрозуміти це учень зможе за допомогою ілюстрацій, які побачить під час виконання даного завдання. На екрані учень бачить коло. Воно розділене на сектори, кількість яких змінюється на кожному рівні вправи. Частина їх зафарбована іншим кольором. Над цим малюнком є зображення дробу, де є тільки чисельник, тоді як на місці знаменника – порожня клітинка. Учень зіставляє чисельник та кількість зафарбованих сегментів, розуміючи, що вони однакові. Тоді дитина розуміє, що загальна кількість сегментів, на яку розділили коло, і є знаменником. Залишається тільки перелічити ці сегменти (враховуючи всі, в тому числі й ті, котрі зафарбовані іншим кольором і відіграють роль чисельника). Після цього дитина обирає ту цифру, яка знаходиться під цим зображенням і відповідає кількості всіх сегментів. Перетягнувши її на місце знаменника, дитина проходить до нового етапу вправи.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.