Коли учень вже ознайомився з форматом десяткових дробів і звик до нього, настає час вчитись працювати з ними. Перший крок на шляху до оволодіння цією темою – це порівняння двох десяткових дробів. На кожному етапі завдання дитина бачить пару таких чисел. Дитина має зрозуміти суть десяткових дробів. Якщо після коми, котра знаходиться за нулем, міститься тільки одна цифра, це означає, що одиницю розділили (а будь-який дріб завжди означає розділення цілого) на десять частин, відтак, якщо перевести такий десятковий дріб у звичайний, то десятка стояла б у знаменнику. А число, яке знаходиться після коми, це число цих частин, які було виділено, тобто це був би чисельник. Порівнювати десяткові дроби досить легко: для цього досить просто порівняти цифри, які знаходяться після коми, за умови, що в обох дробах однакова кількість таких цифр, а перед комою нуль. Дитина ставить у порожню клітинку між дробами той чи інший математичний знак, після чого проходить на наступний етап до нового аналогічного завдання. Там будуть нові дроби і все ті ж знаки «більше», «менше» та «дорівнює», між якими й доведеться робити свій вибір дитині. Учень має зрозуміти, що чим більша цифра після коми, тим ближчий дріб до цілого, тобто до одиниці.
Учень/учениця: розуміє, що остача повинна бути меншою за дільник; виконує ділення з остачею.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.