Коли дитина вже навчилась впізнавати різні особливі випадки, які повʼязані з дробами, настає час виконувати операції з ними. І перша з них – це порівняння. У ході виконання цього завдання дитина навчиться порівнювати два різні дроби. Важливо памʼятати, що кожен дріб – це одиниця, з якої забрали певну частину. Отже, порівняти їх між собою можна, якщо співзіставити чисельники при рівних знаменниках – де чисельник більший, там і «ближче» до одиниці. Проте якщо знаменники різні, значить, одиницю було розділено на різну кількість частинок. Аби навчити дитину порівнювати дроби в такому випадку, ця вправа використовує деталізовані ілюстрації. На кожному етапі зображено пару дробів і пару обʼєктів, у тих пропорціях, які цим дробам відповідають. Наприклад, дві круглі піци. Першу розділили на три шматки, і одну забрали – залишилось дві треті. Другу розділили на чотири шматки і один забрали – залишилась одна четверта частина. Відтак другої піци залишилось більше, адже четвертина менша, ніж третина. Коли учень порівнює між собою обʼєкти, він це робить здебільшого візуально, але запамʼятовує, як порівняти між собою дроби, які з цими обʼєктами повʼязані. Коли учень робить свій вибір і ставить між дробами відповідний знак («більше», «менше» або ж знак рівності), то проходить до нової аналогічної пари малюнків або ж пари дробів.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.
Учень/учениця: порівнює два дроби з одним чисельником або знаменником. Записує результати порівняння за допомогою символів >, = або < та обґрунтовує свої висновки.