Дроби прекрасно підходять не тільки для вимірювання частин числа або інших подібних операцій, а для того, щоб із їхньою допомогою утворювати послідовності. Головне – спільний для них знаменник, за наявності якого порівнювати між собою чисельники стане досить легко і точно. На екрані перед дитиною на кожному етапі завдання знаходиться робоче поле, яке містить кілька порожніх клітин. У кожну треба перенести свою букву. В свою чергу літери відповідають певним дробам. Учень бачить ці відповідності під порожніми клітинками. Вивчаючи їх, дитина зрозуміє, в якому порядку треба розташувати букви, адже дроби знаходяться там хаотично, але мають спільний знаменник, тож їх можна розмістити по порядку. Коли дитина таким самим чином розмістить літери по клітинках, то утворить слово. Після цього учень проходить на наступний етап, до нового подібного завдання. Там на учня чекатиме новий набір букв, нові дроби. Зрозуміти послідовність дробів досить легко – для цього треба просто правильно їх порівняти. Оскільки дріб – це частина цілого, чим більше чисельник, тим «ближче» дріб до одиниці, тобто до цілого. Підказками для учня будуть також і додаткові ілюстрації, котрі супроводжуватимуть дитину на кожному етапі завдання. Малюнки повʼязані зі словом, тож учень легко здогадається, що саме зашифровано дробами.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: відображає дріб a/b на числовій прямій, розпочинаючи відлік довжини 1/b від 0. Розуміє, що отриманий інтервал має розмір a/b, а його кінцева точка закінчується числом a/b.