Виконання дії множення з кількома складовими елементами, тобто множниками, є більш складною дією, ніж, наприклад, додавання з трьома-чотирма доданками, адже при множенні доводиться працювати з більшими числами. Проте механіка виконання такого роду вправ тотожна: приклад вирішується зліва направо по черзі: спочатку перемножується перша пара чисел, потім результат цієї дії перемножується з третім множником, а те, що вийде в результаті, – з четвертим. Таким чином учню доводиться тримати в памʼяті багато цифр. У ході виконання цього завдання учень буде виконувати множення з мінімум трьома числами. На кожному етапі завдання перед учнем на екрані новий математичний приклад з дією множення. Всі множники при цьому одноцифрові, але складність вправи полягає саме у їхній кількості. Учень виконує її так, як було описано вище: по черзі перемножує числа, а після цього вписує у порожню клітинку кінцевий результат, тобто добуток. Після цього дитина проходить на наступний етап завдання, до нового виразу. Хоча множники самі по собі є одноцифровими, працювати дитині доведеться з більшими числами, адже, наприклад, якщо першою парою множників є «5» і «3», то третій множник доведеться множити вже на «15». Тож кінцевий добуток буде досить великим числом.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.