Ще одна властивість множення, з якою дитина вже ознайомилась, а тепер опрацює її на практиці, — це розподільний закон. Згідно з ним великий множник можна представити не тільки як одне велике число, а й як суму менших чисел, на кожне з яких треба буде помножити числовий множник окремо. Кожен рівень цієї вправи є своєрідною ілюстрацією даного правила, з якою також треба буде попрацювати окремо. На екрані перед дитиною міститься зображення відразу кількох числових виразів. перший – звичайний приклад з дією множення. Другий являє перетворення відносно великого множника на суму двох доданків, яку відокремили від меншого множника, забравши їх у круглі дужки. Нарешті в третьому виразі вже немає дужок. Натомість знак плюса обʼєднує дві пари множників: початковий менший множник з перший доданком і той же самий множник з другим доданком. Розподільний закон множення слугує для полегшення множення на великі числа, і у ході виконання цього завдання дитина навчиться його використовувати на майбутнє. Третій з описаних вище виразів є неповним. Там бракує одного або навіть двох компонентів. Учень має перенести у порожні клітинки цифри, вибравши правильні варіанти з-поміж інших, які є під низкою виразів. Коли таким чином дитина доповнить і правильно завершить приклад, то пройде на наступний етап завдання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.