Учень вже працював з прикладами, в яких є кілька різних математичних операцій, але минулого разу такі епізодичні випадки були поодинокі і відповідні приклади майже завжди мали круглі дужки, які допомагають визначитись з тим, яка саме дія має бути виконана першою. На кожному етапі цього завдання дитина буде виконувати приклади, які містять різні математичні дії. Загальне для них правило: там, де нема круглих дужок, дії множення та ділення виконується перед діями додавання й віднімання. Ці пари між собою є рівноцінними, тобто якщо у прикладі є тільки дії множення та ділення і додавання з відніманням, то вони виконуються у природній послідовності, тобто зліва направо. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб знайти відповідь на приклад. Для цього дитина має виконати по черзі всі дії у правильній послідовності. Оскільки чисел більше ніж три, то деякі результати доведеться тримати в памʼяті. Тому ця вправа корисна не тільки для розвитку цілісного сприйняття математичних знань, а й для покращення уваги, памʼяті та концентрації дитини. Додаткові ілюстрації грають роль інструментів для привертання уваги і мають трохи урізноманітнити оформлення прикладів, зробивши завдання, котре є досить важким для дитини, цікавим для опрацювання.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.