Не дивлячись на те, що порівняти дроби з різними знаменниками все ж можна, а в майбутньому дитина навчиться також і виконувати з ними й різні математичні операції, все ж робота з такими різними величинами буває досить складною, тому дуже важливо, аби учень навчився сортувати дроби за тою чи іншою ознакою. Цьому й присвячено цю вправу. На екрані перед дитиною міститься кілька дробів. Всі вони різні, проте деякі мають щось спільне, наприклад, спільний знаменник. У завданні, яке сформульовано над ними, вказано, за якою спільною ознакою треба відсортувати цей ряд дробів. Учень аналізує зображення і шукає ці дроби, які мають щось спільне. Коли він їх знаходить, то виділяє. Після того, як дитина виділить всі потрібні, почнеться наступний етап, де буде інший ряд дробів та новий критерій для відбору. Це завдання може здатись легким, але учень з його допомогою закріплює отримані знання про знаменники, чисельники, структуру дробів та способи їх порівняння. Задача, в якій треба їх сортувати, має інший формат, ніж попередні, тож дитині не буде нудно, проте учень дійсно закріпить пройдений матеріал до того, як приступати до вивчення більш складних тем, які вимагатимуть впевненого знання матеріалу. А додаткові малюнки, які супроводжують кожен рівень, хоча й не мають відношення до дробів, проте урізноманітнюють візуальний ряд завдання.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.