Тотожними називаються вирази, в яких попри наявні відмінності є й дещо спільне, конкретно у контексті цього завдання йде мова про те, що приклади, елементи яких є різними, дають одну й ту саму відповідь. Наприклад, множення трійки і четвірки в результаті дає число «12», так само, як і множення шістки з двійкою. Чому? Справа в тому, що зберігається пропорційна залежність між елементами прикладів. Тобто якщо перший множник у одному прикладі більший ніж другий, то у іншому прикладі вже другий множник має бути більший ніж перший – причому більший саме на певне число. У наданому вище прикладі двійка менша за трійку і четвірки (обох множників першого прикладу), тому аби добуток був «12», інший множник має бути значно більший за трійку і четвірку. У ході виконання цього завдання дитина має сама опрацьовувати тему тотожності. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад. Він оформлений, як частинка ілюстрації, наприклад, як слова діалогу двох персонажів. Під цим малюнком є кілька аналогічних прикладів. Учень має серед них знайти тотожний, тобто такий, який дає той самий результат. Цікаво, що у ході виконання цього завдання дитина працюватиме з усіма математичними процесами, з якими мала справу раніше: з додаванням і відніманням, множенням і діленням. Відповідно і тотожними можуть бути не тільки пари прикладів з діленням, а й пара «приклад з множенням» і приклад з додаванням тощо. Тому учню треба бути особливо уважним при знаходженні відповіді на кожен вираз.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.