Коли дитина вже пройшла низку вправ, які присвячені розвитку її вміння віднімати відносно великі числа, залишається лише закріпити ці вміння на безпосередній практиці. У ході виконання цього завдання учень відніматиме числа у межах ста тисяч. Проте, оскільки робота з такими числами все ще є чимось відносно новим для дитини, було обрано формат прикладів у стовпчик. Для опрацювання багатоцифрових чисел він, цей формат, підходить оптимально завдяки тому, що цифри одного розряду знаходяться один під іншим: одиниці відʼємника під одиницями зменшуваного, тисячі відʼємника – під тисячами зменшуваного. Тож учню буде легко не заплутатись у тому, які саме цифри опрацьовувати на тому чи іншому етапі роботи. На екрані перед дитиною міститься такий приклад – один на кожному етапі завдання. Дитина віднімає по розрядах, починаючи з одиниць. Якщо цифра, яка відповідає за певний розряд у зменшуваному, менша за свій аналог у відʼємнику, тоді треба ще одиницю забрати з наступного розряду. Наприклад, якщо від «34» відняти «5», то спочатку від «14» треба відняти цю пʼятірку, після чого дописати до числа, яке стало результатом, зменшений наступний розряд, і виходить різниця «29». Проте, виконуючи цю вправу, учень працюватиме зі значно більшими числами, тож і запамʼятовувати доведеться більший обʼєм інформації.
Учень/учениця: виконує усне додавання і віднімання на основі розрядного складу числа.
Учень/учениця: додає та віднімає числа в межах 1000, використовуючи стратегії та алгоритми, виходячи з розряду числа, властивостей дій та/або співвідношення між додаванням і відніманням.