Дійшовши до цього етапу вивчення математики, дитина вже знає практично всі особливості дії множення, вміє їх застосувати на практиці, знає пені особливі моменти, які повʼязані з цією математичною дією та її взаємозвʼязком з іншими процесами. Тому саме час нагадати дитині про суть множення, яка повʼязує цей процес є дією додавання. Додавання – це збільшення одного числа на інше. Множення – це коли додавання числа саме на себе відбувається певну кількість разів. Вивчення теми множення починалось з цього, а зараз наголос на даному розділі знань робиться для закріплення. На екрані перед дитиною міститься математичний приклад з дією множення. Під ним є кілька варіантів його своєрідного перекладу на дію додавання. Учень аналізує ці варіанти і знаходить правильний – той вираз, в якому один з множників грає роль доданка, а інший множник є числом цих доданків. Наприклад, якщо у форматі множення у прикладі є тільки два елементи: число «4» та «5», які і виступають в якості множників – то у форматі додавання число «4» буде додаватись саме на себе як раз пʼять разів. Учень, знайшовши потрібний варіант, має ще й виконати, власне, дію множення і записати добуток у порожню клітинку після знака рівності. Коли дитина виконає обидві частини завдання, то пройде на наступний етап вправи, де треба буде виконати операції з числами аналогічного типу, хоча вирази будуть іншими.
Учень/учениця: розуміє сутність переставного та сполучного законів множення і застосовує їх у процесі виконання практичних завдань; застосовує в обчисленнях правило множення і ділення на 1, 10, 100, множення на 0 і нуля на число, ділення нуля на число, ділення числа на рівне йому число.
Учень/учениця: знаходить і вирішує проблеми, пов'язані із множенням та діленням.