Розуміння того, чим є дріб та яку роль він відіграє, виходить за межі чисел, які входять до його складу. Для цього необхідне абстрактне мислення, логіка та вміння аналізувати. У ході виконання цього завдання дитина використовуватиме ці свої вміння для правильного відновлення дробів. На екрані перед учнем міститься квадратне поле, яке в свою чергу ділить на велику кількість менших квадратиків. Над ним знаходиться дріб – новий для кожного наступного етапу завдання. Дитина має прочитати цей дріб і відновити його для цього квадратного поля. Цифри, які містяться у знаменнику або чисельнику не співпадають з кількістю квадратиків ані загалом, ані якщо дивитись на окрему сторону. Натомість дитина має побачити квадрат, як щось одне, як одиницю. Якщо дріб має у чисельнику одиницю і трійку – у знаменнику, значить виділити треба третину цього квадрата. Для цього учень послідовно натискає на квадратики, які разом займають рівно такий обʼєм квадрата. Щоб правильно його вирахувати, треба порахувати число квадратиків з боку і зрозуміти, яка частина буде третиною. Коли учень це зробить, то пройде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим дробом. Тож для правильного виконання вправи треба просто правильно сприйняти та зрозуміти дріб та поділити квадрат на рівні частини за кількістю, зазначеній у знаменнику.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: має розуміння дробу як числа.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.