Дроби вивчаються у математиці і складають досить значний обсяг матеріалу, проте, окрім суто академічного значення, вони також важливі і практично. Деякі обʼєкти, субстанції, предмети можуть бути розділені на частини. Первинне загальне число цих обʼєктів або первинний їхній стан (наприклад, яблуко було розрізано на три частини, хоча взагалі-то це одне яблуко) може бути відновлено, якщо додати рівно стільки, скільки не вистачає, або скласти всі частини до купи. У ході виконання цього завдання дитина навчиться знаходити такі дроби, які зможуть відтворити частини до цілого. На екрані перед учнем знаходиться зображення частини обʼєкта. Це може бути шматочок банана, частинка яблука або інший подібний предмет. Первинний його вигляд, коли він був цілим, показано пунктирними лініями, тож дитина може уявити, яку частину цілого забрали, а яка залишилась. Завдання завжди одне й те саме – відновити цей обʼєкт до первинного обʼєму, тобто зробити його цілим. Для цього учень має зрозуміти, який дріб треба вибрати з-поміж наявних під малюнком. Знаменник цього дробу має співпадати з загальною кількістю частин цього обʼєкта, враховуючи, як ті, що залишились, так і ті, котрі забрали. А от чисельник має дорівнювати тому числу, яке відповідає відібраній частинці цілого. Коли дитина обирає, який дріб відновить обʼєкт до цілого (тобто яку частину треба повернути), то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії в інших умовах.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: розуміє дріб 1/b як кількість, утворену 1 частиною, коли ціле число розділили на b рівних частин; розуміє дріб a/b як величину, що утворюється частинами розміру 1/b.