Дитина вже працювала з числовим променем, коли вивчала тему дробів, але цього разу завдання має дещо інший формат подання інформації. На екрані на кожному етапі вправи на учня чекатиме числова пряма, на якій міститься відрізок між нулем та одиницею. Він поділений на кілька менших відрізків з дробами. Кількість ділень відповідає числу, яке знаходиться на місці знаменника – адже саме на це число і поділена одиниця, ціле. Деякі ділення мають свій дріб-підпис, а інші – ні. На одне з ділень вказує стрілка. Воно порожнє, це ділення, а під числовим променем знаходиться кілька варіантів дробів, які можуть претендувати на це місце на числовому промені. Отже, завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати серед цих варіантів єдиний правильний. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап до нового променя з іншими дробами. Оскільки далеко не кожне ділення підписане, учень має ретельно відстежити, між якими саме числами знаходиться те, для якого він має знайти дріб. Дитина повинна правильно зрозуміти послідовність позначених і непозначених ділень, щоб вибрати потрібний дріб. Наприклад, на одному малюнку позначеними можуть бути тільки ділення, де чисельник є непарним числом, тоді як на іншому – навпаки.
Учень/учениця: розуміє утворення частин способом ділення цілого на рівні частини й виділення однієї з них; визначає кількість рівних частин у цілому.
Учень/учениця: представляє дріб 1/b на числовій прямій, приймаючи інтервал від 0 до 1 як ціле і розділяючи його на b рівних частин. Розуміє, що кожна частина має розмір 1/b, а відлік розпочинається від 0.